मुख्य समाचार:
नेपालीमा गुनासो प्रबन्धन प्रणालीको विवरण सार्वजनिकमा: गुनासो प्रबन्धन प्रणाली एक प्राधिकृत र प्रभावी तरिकामा जनताको गुनासो र सुझावहरूलाई सुन्न, परिचयान गराउँदछ। यस प्रणालीले सरकार र संगठनहरूको गुनासोहरूलाई सजिलै प्राप्त गर्दछ र तिनीहरूको समस्याहरूलाई समाधान गर्दछ। यस प्रणालीको मुख्य उद्देश्य जनतामा जागरूकता पुर्याउँदैछ, तिनीहरूको समस्याहरूलाई बुझ्न, र उनीहरूको गुनासोलाई उचित समयमा परिचयान गराउँदैछ।

सार्वजनिक गरेका गुनासोहरू

# दर्ता मिति गुनासोको विवरण विस्तृत विवरण वडा / कार्यालय चरण स्थिति कार्य
१७ जेठ २०८१, बिहिवार afasdfsdf sdfsdgdsg वाडा नं १
खोलियको छ
सामान्य
१६ माघ २०८०, मङ्गलवार Display Nepal Telecom Tool Free Number in Palika's website अध्यक्ष ज्यू नमस्कार गाउँपािलकामा स्थापना... पालिका
समाप्त गरिएको
अति आवश्यक
८ पुष २०८०, आइतवार गुनासो व्यवस्थापन प्रणालीको प्रयोग प्रविधिमा आधारित गुनासो व्यवस्थापन प्रणाली... पालिका
खोलियको छ
सामान्य
८ पुष २०८०, आइतवार केदारस्युँ गा.पा.वडा नम्बर ३ मा बिद्धुत कहिले पुग्छ? उपरोक्त विषय सम्बन्धमा यश केदारस्युँ... पालिका
खोलियको छ
अति आवश्यक
८ पुष २०८०, आइतवार केदारस्युँ गा.पा.वडा नम्बर ३ मा बिद्धुत कहिले पुग्छ? उपरोक्त विषय सम्बन्धमा यश केदारस्युँ... पालिका
खोलियको छ
अति आवश्यक
८ पुष २०८०, आइतवार केदारस्युँ गा.पा.वडा नम्बर ३ मा बिद्धुत कहिले पुग्छ? उपरोक्त विषय सम्बन्धमा यश केदारस्युँ... पालिका
खोलियको छ
अति आवश्यक
८ पुष २०८०, आइतवार हिड्ने बाटो सम्बन्ध मा केदारस्यु गाउपालिका वाड नम्बर ०९... वाडा नं ९
खोलियको छ
सामान्य
४ असोज २०८०, बिहिवार Water Supply Shortage I am facing severe water... पालिका
खोलियको छ
सामान्य
Showing 1 to 8 of 8 entries

प्रतिलिपि अधिकार © २०२३ केदारस्युँ गाँउपालिका, सबै अधिकार सुरक्षित. यो साईट केदारस्युँ गाँउपालिका द्वारा सन्चालित छ . पछिल्लो पटक परिमार्जन गरिएको समय ०५-०५-२०२३, १०:१५ PM