मुख्य समाचार:
नेपालीमा गुनासो प्रबन्धन प्रणालीको विवरण सार्वजनिकमा: गुनासो प्रबन्धन प्रणाली एक प्राधिकृत र प्रभावी तरिकामा जनताको गुनासो र सुझावहरूलाई सुन्न, परिचयान गराउँदछ। यस प्रणालीले सरकार र संगठनहरूको गुनासोहरूलाई सजिलै प्राप्त गर्दछ र तिनीहरूको समस्याहरूलाई समाधान गर्दछ। यस प्रणालीको मुख्य उद्देश्य जनतामा जागरूकता पुर्याउँदैछ, तिनीहरूको समस्याहरूलाई बुझ्न, र उनीहरूको गुनासोलाई उचित समयमा परिचयान गराउँदैछ।

गुनासोको स्थिति।

#
सिर्जना गरेको मिति : ८ पुष २०८०, आइतवार
आर्थिक बर्ष : 2080/81
स्रोत : web
वडा / कार्यालय : पालिका
विभाग : -
विषय : गुनासो व्यवस्थापन प्रणालीको प्रयोग
विवरण : प्रविधिमा आधारित गुनासो व्यवस्थापन प्रणाली विकास गर्नु भएकोमा हार्दिक बधाई छ ! एकदमै राम्रो कार्य ! यो प्रणाली अन्य पालिकामा पनि प्रयोग होस भन्ने कामना ! पोर्टलमा केही शब्दहरुमा देखिएको भाषिक अशुद्धता सुधार हुँदा अझेै राम्रो ! गुनासो केही छैन !
दृश्यता :
सार्वजनिक
प्राथमिकता : सामान्य
चरण :
खोलियको छ
कार्य :
  1. In Process

    In Process

    2024-01-01 04:33:36 By केदारस्युँ गाँउपालिका
  2. केदारस्युँ गाउँपालिका

    Thank You so much

    2024-02-15 10:37:26 By केदारस्युँ गाँउपालिका
  3. धन्यवाल

    Finesh

    2024-06-19 04:40:12 By केदारस्युँ गाँउपालिका

प्रतिलिपि अधिकार © २०२३ केदारस्युँ गाँउपालिका, सबै अधिकार सुरक्षित. यो साईट केदारस्युँ गाँउपालिका द्वारा सन्चालित छ . पछिल्लो पटक परिमार्जन गरिएको समय ०५-०५-२०२३, १०:१५ PM