मुख्य समाचार:
नेपालीमा गुनासो प्रबन्धन प्रणालीको विवरण सार्वजनिकमा: गुनासो प्रबन्धन प्रणाली एक प्राधिकृत र प्रभावी तरिकामा जनताको गुनासो र सुझावहरूलाई सुन्न, परिचयान गराउँदछ। यस प्रणालीले सरकार र संगठनहरूको गुनासोहरूलाई सजिलै प्राप्त गर्दछ र तिनीहरूको समस्याहरूलाई समाधान गर्दछ। यस प्रणालीको मुख्य उद्देश्य जनतामा जागरूकता पुर्याउँदैछ, तिनीहरूको समस्याहरूलाई बुझ्न, र उनीहरूको गुनासोलाई उचित समयमा परिचयान गराउँदैछ।

गुनासोको स्थिति।

#
सिर्जना गरेको मिति : १६ माघ २०८०, मङ्गलवार
आर्थिक बर्ष : 2080/81
स्रोत : web
वडा / कार्यालय : पालिका
विभाग : -
विषय : Display Nepal Telecom Tool Free Number in Palika's website
विवरण : अध्यक्ष ज्यू नमस्कार गाउँपािलकामा स्थापना गरीएकाे टाेल फ्रि नम्वर पालीकाकाे website राख्न पाए सवैले हेर्ने र आफ्नाे सुझाव सल्लाह तथा गुनासाे राख्न सजिलाे हुने थियाे ।
दृश्यता :
सार्वजनिक
प्राथमिकता : अति आवश्यक
चरण :
समाप्त गरिएको
कार्य :
  1. In Processing

    ok Thank you

    2024-02-15 10:38:03 By केदारस्युँ गाँउपालिका
  2. completed

    final it we have done it

    2024-03-26 04:54:21 By केदारस्युँ गाँउपालिका

प्रतिलिपि अधिकार © २०२३ केदारस्युँ गाँउपालिका, सबै अधिकार सुरक्षित. यो साईट केदारस्युँ गाँउपालिका द्वारा सन्चालित छ . पछिल्लो पटक परिमार्जन गरिएको समय ०५-०५-२०२३, १०:१५ PM